Вєтров Іван Васильович

Директор Рівненського інституту КУП НАН України
Директор Рівненського інституту КУП НАН України
Дубенське культосвітнє училище, 1981 р.
Рівненський державний педагогічний інститут, 1988 р.;
Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2006 р.
Загальний стаж – 41 років (у т.ч. педагогічний стаж – 31, стаж на науково-педагогічних посадах – 16 років).
Кількість публікацій – понад 30 у т. ч. у фахових наукових виданнях України – 12; періодичних виданнях – 20.
1987-1994 – голова профкому студентів Рівненського державного педагогічного інституту, викладач Рівненського державного педагогічного інституту;
1994 відродив Рівненську українську гімназію. Працював директором до 2005 року. Був віце-президентом Асоціації керівників шкіл «Відроджені гімназії України». Заклад за результатами зовнішнього незалежного оцінювання мав 13 рейтинг в Україні. Запроваджено кілька новітніх експериментів всеукраїнського та регіонального рівнів (самоформування особистості та впровадження ІКТ в управління) Гімназія брала участь у міжнародному проекті з прикладної економіки «Джуніор Ечівмент». Налагоджено співпрацю та організовано обмін досвідом із закладами освіти Польщі, Німеччини, Франції. Проведено зовнішню оцінку роботи закладу за польсько-голландським проектом.
2005-2012 – начальник управління освіти і науки Рівненської облдержадміністрації (за суміщенням старший викладач Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна»). За цей період в освітянській галузі області створено освітні округи; реалізовано проект Світового Банку «Рівний доступ до якісної освіти» (2008-2009); запроваджені громадсько-державні форми управління; реалізовано проекти підтримки обдарованої молоді, молодих науковців, створено Малу академію наук учнівської молоді; є автором створення інформаційно-освітнього середовища регіону.
Із 2012 року – перший проректор, проректор із зовнішніх зв’язків і моніторинг якості освіти (за суміщенням старший викладач, доцент) Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Відповідав за впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій, зовнішнє незалежне оцінювання, моніторинг якості освіти, зовнішню діяльність. Реалізовано проєкти: польсько-українські: «Шкільна академія підприємництва», «Шкільна академія підприємництва-2», «Урок з підприємницьким тлом»; естоно-український проєкт «Міксіке в Україні»; «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» та інші. Упроваджені інноваційні інструменти вебпідтримки освітнього процесу. Проведено регіональні моніторинги ІКТ, рівня цифрових компетенцій педпрацівників інше.
Напрями і тематика діяльності. Інформаційно-комп’ютерні технології в освітньому процесі; цифровізація освіти; інноваційні рішення в освіті; упровадження зовнішнього незалежного оцінювання; моніторинг якості освіти; зарубіжний досвід та співробітництво, формування інформаційно-цифрових, інформаційно-медійних компетентностей, управління освітою.
Особиста участь у міжнародному проекті «Реформування середньої освіти у США» (США, 2003 р.), програмі «Відкритий світ» (США, 2011 р.); міжнародний член лідерів освіти США (2003-2004), навчальному українсько-польському проекті «Локальна політика» (2015-2016 рр.); координатор та учасник польсько-українських проектів: «Шкільна академія підприємництва», «Шкільна академія підприємництва-2», «Урок з підприємницьким тлом» (2013-2016 рр.), українсько-естонського проекту «Міксіке» (2015 – дотепер); стажування та вивчення досвіду освітньої діяльності Франції, Німеччині, Польщі, США, Словаччині, Угорщині, Чехії; навчання в Інституті політичної освіти (Бад Урах, Німеччина, 2006, 2008 рр.); участь як експерта у проекті «Підтримка реформи системи освіти в Україні» у сфері підвищення якості освіти (Варшава, 2016).
Переможець Всеукраїнських та Міжнародних виставок з інноваційних технологій.
Організатор десяти Всеукраїнських інтерактивних науково-практичних конференцій «Цифрові технології в освітньому процесі закладів освіти» та редактор збірників матеріалів конференцій; редактор збірника матеріалів «Сучасні тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті» ІІ Міжнародної науково-практичної конференції в рамках Міжнародного освітнього форуму «Цифрова трансформація освіти» (2020 р.); член редакційної ради Міжнародного збірника наукових праць «Проєктний підхід в дидактичній діяльності закладів освіти – міжнародний вимір» (збірник публікується за результатами проведених конференцій із кодом видавництва: Free Mind of Child, Paisley, United Kingdom, ISBN 978-1-9998255-6-0) із 2020 року; співавтор збірника наукових праць «Результати регіонального моніторингу стану впровадження та рівня матеріально-технічного забезпечення інформаційно-комунікаційних технологій у закладах загальної середньої освіти, використання цифрових засобів та ІКТ педагогічними працівниками в умовах карантину 2021 року» (2021 р.); співавтор книги «Просвітянське століття Рівненщини: наукові статті, спогади» (Дрогобич: «Коло», 2018. – 948 с), яка увійшла в топ–10 Всеукраїнського бібліотечного «Біографічного рейтингу–2018» Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського.
Брав участь в складах робочих груп при Комітеті з питань науки, освіти та інновацій Верховної Ради України у розробці проєктів Законів України «Про вищу освіту», «Про освіту», при Міністерстві освіти і науки – положень «Про атестацію педагогічних працівників», «Про освітні округи», «Про післядипломну освіту» та інших.
Віцепрезидент Всеукраїнської асоціації «Відроджені гімназії України» (1994-2005 рр.); член правління (2005-2013 рр.), голова Рівненського обласного об’єднання Всеукраїнського товариства «Просвіта» ім. Т. Шевченка (2013-по т .ч.); співзасновник ГО «Інститут української національної ідеї» (2016-по т. ч.)