Національна академія наук України Київський університет права

Київський університет права Національної академії наук України проводить профорієнтаційну роботу в загальноосвітніх школах м. Херсона

20 Травня, 2021

Спілкування з учнями є однією з найважливіших складових допомоги їм у виборі відповідного профілю навчання та сфери майбутньої професійної діяльності, пошуку шляхів швидкого і ефективного опанування професійними знаннями, уміннями і навичками, побудові професійного плану, кар’єри тощо.

Специфікою надання профорієнтаційних послуг у европейських країнах є комплексний характер починаючи з учнів молодших класів, батьків, учителів тощо.


Так, Київським університетом права НАН України, а саме завідувачем кафедри кримінального права та процесу, к.ю.н. Савкою Олександром Івановичем було здійснено зустріч з учнями Комишанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №26 Херсонської міської ради та Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іспанської та інших іноземних мов  Херсонської міської ради.

Під час заходу Савка О.І. розповів старшокласникам про те, що незабаром кожен із них повинен буде вирішити дуже важливе питання – який життєвий шлях обрати. Від правильного вибору професії залежить щастя людини. Якщо у професійній сфері людина здатна реалізувати себе як особистість, а ще й до того заробити гроші, щоб задовольнити свої потреби, можна вважати, що зроблено правильний професійний вибір.



Також учні дізналися, що для, аби свідомо обрати професію, необхідно ознайомитися з інформацією про актуальні професії на ринку праці, реально оцінити свої можливості, з’ясувати, чи відповідають вони вимогам обраної професії. Учасникам заходу продемонстровано анімаційні профорієнтаційні відеоролики.

Тому одним із головних завдань закладу освіти є повсякденна допомога учнівській молоді, формування готовності до самостійного планування професійного розвитку. Вказана робота займає важливе місце в діяльності закладу освіти оскільки вона, з одного боку, забезпечує зв’язок системи освіти з економічною системою країни, з іншого, поєднує сьогодення здобувачів освіти з їхнім майбутнім.


Сучасний світ швидко змінюється і чітко планувати професійний розвиток на тривалий час неможливо. Водночас, існують вікові кризові періоди психологічного розвитку особистості, як наприклад пандемія COVID-19, коли відбувається переоцінка цінностей.

Прес-центр КУП НАНУ