Контрольні дати для вступників на основі ступеня бакалавра та ОКР спеціаліста для здобуття ступеня магістра
Етапи вступної кампанії | 1 сесія |
---|---|
Реєстрація вступників у закладі вищої освіти для складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ) та єдиного фахового вступного випробування з права (ЄФВВ) | розпочинається 08 травня та закінчується 31 травня 2023 року |
Початок реєстрації електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів | від 01 липня 2023 року |
Прийом заяв та документів, для осіб, які вступають на основі результатів єдиного вступного іспиту (ЄВІ) та єдиного фахового вступного випробування з права (ЄФВВ), складених у 2020-2021 рр. | розпочинається з 31 липня та закінчується о 18:00 21 серпня 2023 року |
Основна сесія ЄВІ, ЄФВВ | з 26 червня до 18 липня 2023 року за графіком, затвердженим Українським центром оцінювання якості освіти |
Додаткова сесія ЄВІ, ЄФВВ | з 04 серпня до 14 серпня за графіком, затвердженим Українським центром оцінювання якості освіти |
Вимоги Правил прийому для зарахування мають бути виконані | до 18:00 29 серпня 2023 року |
Термін надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих вступників за кошти фізичних та/або юридичних осіб | не пізніше 30 серпня 2023 року |
Термін зарахування вступників за кошти фізичних та/або юридичних осіб | не пізніше ніж 30 вересня 2023 року |
Реєстрацію здійснює приймальна комісія Київського університету права НАН України за допомогою взаємодії двох сервісів, роботу яких забезпечують Український центр оцінювання якості освіти та ДП «Інфоресурс».
Реєстрація починається з 08 травня по 31 травня 2023 року.
Звертаємо увагу на те, що створення запиту на формування екзаменаційного листка є першим кроком реєстрації та здійснюється за допомогою спеціального сервісу, розміщеного в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (далі – сервіс ЄДЕБО). З питань доступу до сервісу ЄДЕБО та особливостей його роботи, просимо звертатися до ДП «Інфоресурс».
Для успішної реєстрації дійте за алгоритмом
1. Сформуйте комплект реєстраційних документів:
- заповнена заява-анкета з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;
- відсканувати документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України – книжка (1-2 сторінка, 3-5 за наявності декількох фото) або ID-карта (обидві сторони), закордонний паспорт громадянина України (1-2 сторінка), безтермінова посвідка на постійне місце проживання (всі сторінки або всі сторони картки), зберегти в один документ у форматі .jpeg/.jpg розміром до 1 мб;
- відсканувати облікову картку платника податків та зберегти в документ у форматі .jpeg/.jpg розміром до 1 мб;
- відсканувати довідку щодо планового завершення навчання (для вступників, які завершують заклади вищої освіти цього року) – зберегти в документ у форматі .jpeg/.jpg розміром до 1 мб;
- відсканувати документ про здобутий рівень вищої освіти не нижче бакалавра та додаток до нього (зберегти в різні документи у форматі .jpeg/.jpg розміром до 1 мб) – для вступників, які завершили навчання у попередні роки;
- відсканувати фотокартку для документів (кольорова або чорно-біла) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника та зберегти в документ у форматі .jpeg/.jpg розміром до 1 мб
- відсканувати медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄФВВ).
2. За дистанційної реєстрації надішліть на електронну адресу приймальної комісії vstupkupnanu@ukr.net скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Увага! У темі листа обов’язково зазначте прізвище, ім’я, по батькові, а в тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).
Перш ніж надіслати лист, обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили у заяві-анкеті.
3. Отримайте скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації вам буде надіслано електронну копію екзаменаційного листка (у форматі .pdf) на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті. Екзаменаційний листок у паперовій та електронній формі також зберігатиметься у приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, зверніться до приймальної комісії.
Екзаменаційний листок у паперовій формі можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо ж під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.
Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
З додатковою інформацією щодо вступу до магістратури ви можете ознайомитись на сайті Українського центру оцінювання якості освіти: посилання
З програмами підготовки можна ознайомитись за посиланням
Єдиний вступний іспит (ЄВІ): посилання
Єдине фахове вступне випробування (ЄФВВ): посилання
Освітня програма другий (магістерскьий рівень)
Чекаємо на Вас в Приймальній комісії