Національна академія наук України Київський університет права

Поглиблення співпраці КУП НАН України з Ощадбанком

7 Березня, 2018
     6 березня 2018 року, під час  засідання  ректорату КУП НАН України, відбулася зустріч із представниками Ощадбанку.
Ірина Горобчук,  представник Головного управління Ощадбанку  м. Києва та Київської області, проінформувала присутніх на ректораті про послугу Ощадбанку з  web-банкінгу «Ощад 24/7» –  сучасний програмний комплекс, що дає змогу контролювати стан своїх рахунків та здійснювати банківські операції без відвідування установи банку в режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень, з будь-якої точки світу, де є доступ до мережі Іnternet.  За допомогою системи WEB-банкінг «Ощад 24/7» можна: отримати інформацію про залишок коштів; переглядати операції за власними картковими рахунками; формувати виписки з карткових рахунків; переказувати кошти на власні рахунки та рахунки фізичних осіб; блокувати свої платіжні картки; поповнювати рахунки мобільного зв’язку  та інші послуги, в тому числі здійснювати оплату комунальних послуг, телефонії, мобільного зв’язку, Інтернету та телебачення за допомогою смартфонів. Для коректної реєстрації та подальшого здійснення операцій у системі WEB-банкінг «Ощад 24/7» необхідне підключення до послуги SMS-інформування (послуга платна, згідно з тарифами). Підключення можна здійснити у відділенні банку, де було відкрито рахунок, або в Контакт-центрі банку.

oshad1.jpg

oshad2.jpg


     Ірина Горобчук також вказала і на такий багатофункціональний інструмент, який надає можливість персоніфікувати мешканця міста Києва і використовується для отримання ним різних видів соціальної підтримки, послуг та сервісів, як картка Киянина. Картка киянина – це іменна пластикова картка з фото власника,  яка є матеріальним носієм персональних даних утримувача карти і підтримує додатки, пов’язані з наданням і обліком заходів соціальної підтримки  та інших інформаційних сервісів і послуг. Вона оформлюється безкоштовно та надає киянам та мешканцям столиці зручно та завдяки універсальному механізму можливість отримувати соціальну допомогу, таку, як забезпечення обліку проїзду в громадському міському пасажирському транспорті, отримання соціального дисконту для оплати товарів у магазинах і супермаркетах, а також пільг в аптечних пунктах при безкоштовному отриманні чи купівлі медикаментів, обслуговування в лікувально-профілактичних установах, отримання медичних послуг тощо.
     Також Ірина Горобчук проінформувала присутніх про випадки смс-шахрайства у сфері обслуговування платіжних карток фізичних осіб, які зустрічаються сьогодні, та про те, як діяти в таких випадках.
     В ході зустрічі представники компанії мали нагоду обговорити з професорсько-викладацьким складом Університету сучасні вимоги, які висуваються до послуг банку, їх технічної складової, та вказати на прогресивні інформаційні технології, які застосовує Ощадбанк для обслуговування своїх клієнтів.
     Зустріч пройшла у діловій та дружній обстановці, сторони обмінялися ідеями та домовилися про плідну подальшу співпрацю.