Поглиблення співпраці КУП НАН України з Ощадбанком
Ірина Горобчук, представник Головного управління Ощадбанку м. Києва та Київської області, проінформувала присутніх на ректораті про послугу Ощадбанку з web-банкінгу «Ощад 24/7» – сучасний програмний комплекс, що дає змогу контролювати стан своїх рахунків та здійснювати банківські операції без відвідування установи банку в режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень, з будь-якої точки світу, де є доступ до мережі Іnternet. За допомогою системи WEB-банкінг «Ощад 24/7» можна: отримати інформацію про залишок коштів; переглядати операції за власними картковими рахунками; формувати виписки з карткових рахунків; переказувати кошти на власні рахунки та рахунки фізичних осіб; блокувати свої платіжні картки; поповнювати рахунки мобільного зв’язку та інші послуги, в тому числі здійснювати оплату комунальних послуг, телефонії, мобільного зв’язку, Інтернету та телебачення за допомогою смартфонів. Для коректної реєстрації та подальшого здійснення операцій у системі WEB-банкінг «Ощад 24/7» необхідне підключення до послуги SMS-інформування (послуга платна, згідно з тарифами). Підключення можна здійснити у відділенні банку, де було відкрито рахунок, або в Контакт-центрі банку.
Ірина Горобчук також вказала і на такий багатофункціональний інструмент, який надає можливість персоніфікувати мешканця міста Києва і використовується для отримання ним різних видів соціальної підтримки, послуг та сервісів, як картка Киянина. Картка киянина – це іменна пластикова картка з фото власника, яка є матеріальним носієм персональних даних утримувача карти і підтримує додатки, пов’язані з наданням і обліком заходів соціальної підтримки та інших інформаційних сервісів і послуг. Вона оформлюється безкоштовно та надає киянам та мешканцям столиці зручно та завдяки універсальному механізму можливість отримувати соціальну допомогу, таку, як забезпечення обліку проїзду в громадському міському пасажирському транспорті, отримання соціального дисконту для оплати товарів у магазинах і супермаркетах, а також пільг в аптечних пунктах при безкоштовному отриманні чи купівлі медикаментів, обслуговування в лікувально-профілактичних установах, отримання медичних послуг тощо.
Також Ірина Горобчук проінформувала присутніх про випадки смс-шахрайства у сфері обслуговування платіжних карток фізичних осіб, які зустрічаються сьогодні, та про те, як діяти в таких випадках.
В ході зустрічі представники компанії мали нагоду обговорити з професорсько-викладацьким складом Університету сучасні вимоги, які висуваються до послуг банку, їх технічної складової, та вказати на прогресивні інформаційні технології, які застосовує Ощадбанк для обслуговування своїх клієнтів.
Зустріч пройшла у діловій та дружній обстановці, сторони обмінялися ідеями та домовилися про плідну подальшу співпрацю.