Студенти Юридичної клініки «Фенікс» КУП НАНУ відвідали Регіональний центр з надання безоплатної вторинної допомоги у м. Києві
В межах обговорення укладеного договору про співпрацю та подальшого налагодження роботи між Регіональним центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги у місті Києві (надалі-Центр) та Київським університетом права НАН України (надалі-КУП НАН України) була проведена зустріч, на якій були присутні директор Центру Михайло Харін, заступник директора – Тетяна Городенська та заступник начальника відділу комунікацій та правопросвітництва – Олена Іванович.
З керівником Центру було обговорено можливості подальшої співпраці юридичної клініки «Фенікс» КУП НАН України, зокрема щодо проходження студентами практики в Центрі. Студенти висловили побажання тісної і активної співпраці юридичної клініки з системою безоплатної вторинної правової допомоги.
Під час зустрічі обговорено питання участі студентів та слухачів в роботі Центру в межах надання вторинної правової допомоги малозахищеним верствам населення, можливості бути присутніми під час судових засідань, а також отримання юридичного досвіду безпосередньо при проходженні ознайомчої практики у кваліфікованих юристів. Участь у роботі юридичної клініки «Фенікс» КУП НАН України відкриває широкий горизонт реалізації можливостей студентів та слухачів як майбутніх правників.
Призначення нашого університету не тільки надавати знання, це місце, де людина стає сформованою особистістю та набуває цінностей наголосив директор юридичної клініки «Фенікс» КУ НАН України – Олександр Савка. Для КУП НАН Україна це ідеали добра, справедливості, взаємодопомоги та чесності. Я думаю, що КУП НАН України популярний в Україні саме тим, що ми від цих традицій не відступаємо. Наше навчання постійно вдосконалюється.
«Бути юристом – це як бути постійним студентом, потрібно постійно отримувати нові знання, адже наше законодавство постійно змінюється. Як тільки ми зупинимося у розвитку, ми припинимо змагання у юриспруденції. Досягти професіоналізму можливо тільки власними силами, працюючи кожного дня на повну силу», – запевнила Тетяна Городенська.
Працівниками Центру поділилася прикладами успішної взаємодії із системою безоплатної правової допомоги, що сприяють успішному захисту прав жителів міста Києва, а також розповіли про нові правопросвітні проєкти й заходи.
Центри з надання безоплатної правової допомоги – це краще місце для майбутньої практики та стажування майбутніх юристів. На цьому акцентувала увагу заступник начальника відділу комунікацій та правопросвітництва – Олена Іванович. Вона зазначила, що для студентів передбачені навчальні візити до Регіонального центру, ознайомлення з роботою кол-центру та участь молоді у правопросвітницьких заходах.
Студенти з великим інтересом слухали мотиваційні розповіді гостей та мали можливість задати питання кваліфікованим спеціалістам різних галузей.
Прес-центр КУП НАНУ