Національна академія наук України Київський університет права

Сура Наталія Анатоліївна

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри загальнотеоретичних правових і соціально-гуманітарних дисциплін

Освіта: Луганський державний педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка Східноукраїнського державного університету, історичний факультет (відділення: історія та англійська мова).

Спеціальність за дипломом: Учитель історії, суспільствознавства та англійської мови

Науковий ступінь: к. пед. н., 2005

Тема кандидатської дисертації: «Навчання студентів університету професійно-орієнтованого спілкування іноземною мовою» (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти)

Вчене звання: доцент (по кафедрі іноземних мов), 2007

Науковий ступінь: д. пед. н., 2014

Тема докторської дисертації: «Система професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій у технічних університетах» (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти)

Вчене звання: професор (по кафедрі іноземних мов), 2015

Досвід роботи:

  • 1994 – 2014 – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (Факультет іноземних мов, журналістики та соціології; станом на 2014 р. – доцент кафедри іноземних мов), м. Луганськ, Україна
  • 29.10.2010 – 01.11.2013 – навчання в докторантурі Інституту вищої освіти НАПН України, м. Київ, Україна
  • 2014 – 2016 – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (Факультет філології; з 01.11.2015 – Інститут Міжнародних Відносин, професор кафедри іноземних мов), м. Сєвєродонецьк, Україна
  • 25.08.2016 – звільнена з посади професора кафедри іноземних мов Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля у зв’язку із закінченням контракту, м. Сєвєродонецьк, Україна
  • з 01.11.2016 – 15.06.2019 – Національний інститут стратегічних досліджень (аспірантура), м. Київ, Україна. Викладач (сумісництво поза штатом)
  • з 01.09.2017 – 31.08.2018 – професор кафедри англійської філології та перекладу Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна
  • з 03.09.2018 р. – 31.08.2023 – професор кафедри іноземних мов Національного транспортного університету, м. Київ. Звільнена у зв’язку із закінченням трудової угоди.

79 публікацій (52 фахові публікації, 2 монографії, 10 науково-методичних праць, 11 науково-практичних конференцій, 4 наукові публікації у іноземних зарубіжних виданнях (Scopus (3): TEKA (1)).

  1. Комп’ютерно інтегровані технології як складова навчально-методичного комплексу з професійної іншомовної підготовки у немовному ВНЗ – Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно орієнтованих технологій в освіті та науці : зб. мат-лів у ІІ Всеукр. конф. 28 березня, 2018 р., м. Київ / Київ. ун-т. ім. Б. Гринченка Відповід. за вип. : Д. М. Бодненко, О. М. Глушак, О. С. Литвин, В. В. Прошкін. – К. : Київ. ун-т. ім. Б. Гринченка, 2018. – С. 106 – 109.
  2. LXXV Наукова конференція професорсько-викладацького складу аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. Smart Education: нові можливості підвищення якості професійної іншомовної підготовки у вищій технічній школі. – Київ : Вид-во ТНУ, 2019. – С. 498.
  3. Методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів ступеня доктора філософії. Спеціальність: 051 «Економіка», ОНП «Економіка» (на матеріалі англійської мови). – Київ : Вид-во ТНУ, 2019. – 55 с.
  4. LXXVI Наукова конференція професорсько-викладацького складу аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. Інтеграція мультимедійних та цифрових технологій у контекст професійної іншомовної підготовки вищої технічної школи. – Київ : Вид-во ТНУ, 2020. – С. 444.
  5. Smart-освіта: можливості підвищення якості навчання у вищій школі. The 1st International scientific and practical conference “World science: problems, prospects and innovations” (October 1-3, 2020) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2020. 710 p. (P. 570 – 574).
  6. Adult Education in Foreign Languages: Interactive Settings, Models, Practice. Education and Pedagogical Sciences : Освіта та педагогічна наука – 2020. – № 3 (175). – С. 52 – 63.

  7. Мультитаскінг як передумова емоційного вигорання викладачів. Scientific and pedagogical internship “Pedagogy and Psychology: productive interaction in the educational process” : Intership Proceedings, February 8 – March 19, 2021. Wloclawek, Republic of Poland : “Baltija Publishing”, 2021. – 116 – 118.
  8. Методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти з дисципліни «Ділові комунікації іноземною мовою (за професійним спрямуванням)» (контрольно-тестові завдання з фінансової англійської). Спеціальність: 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (на матеріалі англійської мови). – Київ : Вид-во ТНУ, 2021. – 90 c.
  9. Освітнє інформаційне середовище вищої технічної школи. The 7th International scientific and practical conference ―Topical issues of modern science, society and education‖ (January 29-31, 2022) SPC – Sci-conf.com.ua, Kharkiv, Ukraine. 2022. – pp. 1058 – 1063.
  10. Сучасні технології професійної іншомовної підготовки у вищій технічній школі. Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка. – 2022. – № 3 (351). – С. 366 – 375.
  11. Тенденції розвитку вищої професійної освіти. Education and Pedagogical Sciences : Освіта та педагогічна наука – 2023. – № 1 (182). – С. 38 – 48.