Національна академія наук України Київський університет права

У КУП НАНУ проведено ділову гру «Судовий розгляд кримінальної справи»

19 Травня, 2011

     Навчальний процес у КУП НАНУ організовується з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, яка здатна постійно оновлювати свої професійні знання та швидко адаптуватись до змін і розвитку відносин у сфері професійної діяльності в умовах ринкової економіки.

     У Київському університеті права НАН України активно використовуються інноваційні методи навчання. Зокрема, 18 травня 2011 року студентами 5 курсу спеціалізації «Суд. Прокуратура. Адвокатура» в рамках практичного заняття з навчальної дисципліни «Судовий захист у кримінальній юстиції» (викладач – к.ю.н., доцент Барабаш Т.М., головний консультант Інституту законодавства Верховної Ради України) підготовлено і проведено ділову гру «Судовий розгляд кримінальної справи», метою проведення якої було:


     –    практичне вивчення етапів процесу судового розгляду;


     –    навчання правовій оцінці вихідної фактичної правової ситуації (аналізу матеріалів справи, законодавства, розробці правової позиції у справі, ухваленню процесуальних рішень);


     –    формування практичних навиків реалізації повноважень професійними суб’єктами кримінального судочинства в ході судового розгляду (складання процесуальних документів, усних виступів в суді першої інстанції);


     –    визначення рівня теоретичної підготовки студентів за навчальною дисципліною.




     До складу учасників ділової гри увійшли: головуючий суддя; державний обвинувач (прокурор); 1 потерпілий; 1 підсудний; захисник підсудного; 3 свідки; експерт; секретар судового засідання.



    

Дія ділової гри була максимально наближена до реальних умов судового засідання, визвала жвавий інтерес і не залишила байдужими присутніх студентів і викладача.



     
Використання нетрадиційних форм проведення занять сприяє зацікавленості у вивченні предмету, розвиває творчу самостійність студентів, привчає до роботи з різними джерелами знань. Такі форми проведення занять різноманітять традиційність навчання, пожвавлюють думку.