У КУП НАНУ відбувся захід у межах просвітницької компанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні»
25 лютого 2020 року в КУП НАН України Український альянс по боротьбі з підробками та піратством (УАБПП – UAACP) за підтримки патентно-правової фірми «Пахаренко та партнери» в музеї «Підробок та контрафактної продукції» провели соціальний захід «Я купую справжнє! Я не купую підробок!» у межах просвітницької компанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні». Захід відбувся відповідно до підписаного Меморандуму про співпрацю між КУП НАН України, Українським альянсом по боротьбі з підробками та піратством та патентно-правової фірми «Пахаренко та партнери».
У вітальному слові ректор КУП НАН України Юрій Бошицький зазначив, що надійні гарантії набуття, здійснення та захисту права інтелектуальної власності є невід`ємним атрибутом державності кожної цивілізованої країни. Наявність сучасної системи правової охорони інтелектуальної власності сприяє розвиткові національної економіки, збереженню і збагаченню науково-технічного потенціалу держави, розвиткові міжнародної торгівлі, залученню в економіку країни іноземних інвестицій, зокрема у вигляді найсучасніших технологій, входженню України як рівноправного партнера до світового ринку інтелектуальної власності.
Соціальний захід мав на меті долучити старшокласників до науково-освітніх заходів, які змінюють світогляд, розкриваючи інформацію про небезпеку контрафактного товару, та виховують відповідального споживача і шанобливе ставлення до результатів творчої праці. Адже молодому поколінню українців необхідно донести інформацію про важливість охорони інтелектуальної власності, її роль у зростанні економіки, ризики, які несуть у собі контрафактні товари.
У заході прийняли активну участь понад 200 учнів 9-11 класів та їх класні керівники спеціалізованої школи № 40, директором якої є Полторацький О.Е., спеціалізованої школи № 200, яку очолює директор Александрова Т.М., загальноосвітня школа № 185 імені академіка Вернадського, на чолі з директором Щербаковим Е.М. міста Київ.
Від УАБПП перед аудиторією з лекцією впродовж години було висвітлено актуальні теми «Роль інтелектуальної власності у суспільстві та її вплив на економіку країни», та «Про хід просвітницької компанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні», її роль у вихованні відповідального споживача».
Координаторами від патентно-правової фірми «Пахаренко і партнери» виступив відомий юрист Євген Компанец та Лариса Севастьянова – провідний фахівець УАБПП.
Після вступних промов Євген Компанець продовжив спілкування з аудиторією та детально розкрив тему ролі інтелектуальної власності у суспільстві та її впливу на економіку країни, використовуючи власний практичний досвід юриста. Приємно, що старшокласники виявили зацікавленість до даної теми. Євгеній надав багато корисних порад та юридичної інформації, у тому числі й щодо того, як завдяки кримінальному процесу боротися із злочинними діями, пов’язаними з порушенням прав інтелектуальної власності. На реальних прикладах із юридичної практики компанії «Пахаренко і партнери» Є. Компанець розкрив молодому поколінню в яких умовах виготовляється контрафактна продукція, яку небезпенесе здоров’ю та розповів, що насправді «безневинна» купівля підробок це підтримування тіньового бізнесу та організованої злочинності.
Наступним спікером стала представниця УАБПП Лариса Севостьянова з презентацією на тему: «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні» – виховання відповідального споживача». Фахівець розповіла про хід просвітницької компанії, описала небезпеку пов’язану з придбанням контрафактного товару для споживачів. Підкреслила, що соціальна місія кампанії полягає у вихованні молоді у дусі поваги до себе і творчості інших, що дозволить змінити баланс сил у суспільстві на користь шанобливого ставлення до результатів інтелектуальної праці, відповідального споживача й оригінальних товарів.
Всі бажаючи учасники даного заходу заповнили анкети УАБПП та мали змогу отримати брендові браслети з гаслами «Я купую справжнє! Я не купую підробок!» (I Buy Real! I Don’t Buy Fakes!»), таким чином, ставши друзями просвітницької капанії.
Прес-центр КУП НАНУ