Участь представників КУП НАНУ в онлайн-заході ITeacher’s Meet-Up «Вища освіта в Україні: зміни через війну»
23-го березня 2023 року представники Київського університету права НАН України проректор з навчально-методичної роботи к.е.н. Олена АНТОНОВА та методист навчально-методичного відділу Наталія КАНФУІ відвідали онлайн-захід ITeacher’s Meet-Up «Вища освіта в Україні: зміни через війну».
Освітяни з усієї країни обговорювали вплив повномасштабної війни на вищу освіту в Україні: виклики, які постали перед освітянcькою спільнотою; перспективи та трансформації, які чекають на нас у майбутньому.
Експерти у форматі круглого столу представили звіт від аналітичного центру Київського університету імені Бориса Грінченка «ОсвітАналітика», у якому зібрана інформація про сьогоднішній стан української системи вищої освіти в умовах війни та її першочергові потреби, з огляду на всі виклики та проблеми. Згодом звіт буде оприлюднено для широкого загалу в україномовному та англомовному варіантах. Крім того, експерти проаналізували, у якому векторі буде розвиватися ця сфера вищої освіти надалі.
Серед експертів виступили:
- Лілія Гриневич, перший проректор Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Олег Шаров, генеральний директор директорату вищої, передвищої освіти Міністерства освіти і науки України;
- Юрій Рашкевич, експерт з реформування вищої освіти в Україні, член Національного агентства кваліфікацій;
- Євген Ніколаєв, директор Аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Григорій Рій, заступник директора Аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка;
- Іван Шемелинець, консультант Аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка.
У своєму виступі член Національного агентства кваліфікацій Юрій Рашкевич звернув увагу на дві позитивні тенденції в непростих умовах постковіду та війни:
- Покращення ефективності співпраці між університетами та ринком праці – допомога компаній та бізнесу університетам у компенсації їх спроможності забезпечити якісну освіту. Це і дуальне навчання, програми із використанням елементів дуального навчання, а також зарахування результатів навчання, здобутих у неформальній освіті.
- Значно зросла зацікавленість університетів у професійних стандартах та їх імплементації в освітні програми. Після перемоги в Україну безперечно зайдуть інвестиції, які вимагатимуть сучасних фахівців різних напрямів. А професійні стандарти в цій ситуації виступають головним інструментом і своєрідним містком значущих змін.
Прес-Центр КУП НАНУ