Національна академія наук України Київський університет права

В КУП НАНУ проводили анкетування: “Викладач очима студентів”

11 Лютого, 2019

Ефективність і результативність навчально-виховного
процесу в закладі вищої освіти у вирішальній мірі залежить від двох ключових
осіб – викладача та здобувача. Безперечно, процеси навчання і виховання можуть
бути повноцінними лише тоді, коли вони є взаємними, коли навчається і
виховується не
лише
здобувач,
а
й викладач. 

На сучасному етапі розвитку освіти ЗВО потрібен
викладач, спроможний до саморозвитку й  самовизначення в  ситуації,
яка постійно змінюється, відкритий до соціального замовлення освіти, готовий до
самовдосконалення, якісної, майстерної реалізації знань, умінь та навичок у
професійній діяльності. Від того наскільки високим є рівень професійної
майстерності педагога, залежить кінцевий результат освітнього процесу. У свою
чергу, розвиток педагогічної майстерності  викладача  тісно
корелює  з його  ставленням до себе, вимогами до своєї діяльності,
особистісними якостями. 

Тому, оцінка діяльності професорсько-викладацького
складу – це найважливіша оцінка якості освітнього процесу у Київському
університеті права Національної академії наук України. Вона надає можливість
отримати об’єктивну інформацію про діяльність викладача; встановити ступінь
відповідності викладання, вимогам встановленим Міністерства освіти і науки
України; встановити причини підвищення або зниження якості викладання
професорсько-викладацького складу.

Необхідно зауважити, що упродовж кількох років КУП
НАНУ традиційно проводить анкетування «Викладач очима студентів».
В анкетуванні беруть участь здобувачі І –
IV курсів та магістратури, денної форми навчання юридичного
факультету.

Головною метою анкетування є зв’язок між діяльністю
викладача і результатами цієї діяльності, які проявляються у засвоєнні здобувачами
життєво необхідних і професійних компетенцій, рівні їхньої культури, ерудиції,
вмінні використовувати теорію на практиці.

Здобувачам необхідно чесно й щиро відповісти на
запитання анкети задля спільного вирішення проблеми розвитку нашого
Університету. Від об’єктивності оцінок, буде залежати підвищення якості
викладання і навчання та оптимізації навчально-виховного процесу в КУП НАНУ.

На переконання керівництва університету дослідження
такого типу сприятимуть підвищенню ефективності професійної діяльності викладачів
КУП НАНУ, стимулюватимуть співпрацю обох сторін освітнього процесу – викладача
і здобувача.

    Декан юридичного факультету Тарасевич Т. Ю.