Національна академія наук України Київський університет права

Відкрита лекція доцента кафедри загальнотеоретичних та державно-правових дисциплін, к.ю.н. Чаплюк О.І.

13 Лютого, 2018
    06 лютого 2018 року з навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень» доцентом кафедри загальнотеоретичних та державно-правових дисциплін, к.ю.н. Чаплюк О.І. проведено відкрите лекційне заняття на тему «Юридична діяльність: загальнотеоретична характеристика». Висвітлено наступні питання:
1.    Поняття та риси юридичної діяльності (визначено поняття, окреслено та проаналізовано риси та система ознак юридичної діяльності як особливої юридичної категорії).
2.    Аспекти співвідношення юридичної практичної, наукової та освітньої діяльності (окреслено зміст кожного із різновидів юридичної діяльності та визначено їх особливості).
3.    Поняття та ознаки юридичної науки (визначено поняття та здійснено характеристику системи ознаки юридичної науки).
4.    Структура юридичної науки (окреслено поняття та ознаки структури юридичної науки, виокремлено структурні елементи юридичної науки в контексті характеристики зовнішньої та внутрішньої структури юридичної науки та надана їм характеристика).
5.    Функції юридичної науки (з’ясовано функціональне призначення юридичної науки в контексті характеристики загальносоціальних та спеціально-юридичних функцій).

vlchapl1.jpg

vlchapl2.jpg


    На занятті були присутні представники професорсько-викладацького складу кафедри загальнотеоретичних та державно-правових дисциплін, кафедри галузевих дисциплін та представники адміністрації КУП, а саме: зав. кафедрою д.ю.н., проф. Кудерська Н.І., к.ю.н., проф. Семаков Г.С., к.ю.н., доц. Перелигіна Р.В., зав. відділення «Право» коледжу Подільського ДАТУ, к.ю.н., доц. кафедри галузевих дисциплін Лінник Н.В., завідувач відділу навчально-методичної роботи та аспірантури Віцина В.Г. та методист Гірко О.В.
    Заняття було проведене на високому науковому, і навчально-методичному рівні й одержало схвальні відгуки. Викладач постійно залучав студентів до активної участі у занятті, використовуючи сучасні методичні прийоми та заохочувальні стимули.