Національна академія наук України Київський університет права

Передвиборча програма претендента на посаду ректора КУП НАНУ Ю.Л.Бошицького

24 Вересня, 2013

 

     П  Р  О  Г  Р  А  М   А
 претендента  на посаду ректора
   Київського університету права  НАН України


Бошицького
 Юрія Ладиславовича

Принципи моєї програми та стиль моєї роботи:

професіоналізм, новаторство, прозорість,
 креативність, ефективність, колективоцентричність, щирість.

Основні  концептуальні положення моєї програми:

(фаховість, працездатність, наполегливість,
 повага,турбота,  успіх, процвітання)

«С І М      В     О Д Н О М У»

1-й напрямок:
1. Стабільна, цікава та престижна  робота  для співробітників  КУП та  структурних підрозділах у Рівному, Ужгороді, Вінниці, Кіровограді, Камянець-Подільському.
2. Підвищення рівня  та  якості освітніх послуг  у КУП НАНУ.
3. Збереження  та примноження  досягнень та кращих традицій університету.
4. Модернізація  навчального процесу та впровадження кращого вітчизняного та зарубіжного досвіду.
5. Актуалізація наукових досліджень.
6. Підвищення  престижу університету усіма можливими  засобами.
7. Сприяння успішному проведенню акредитації та ліцензування університету.
2-й напрямок:

1. Прозорість діяльності адміністрації та  турбота про колектив у КУП та структурних підрозділах.
2. Постійне та комплексне вирішення  соціальних питань.
3. Постійне поліпшення умов праці працівників університету.
4. Створення  умов для  відпочинку, в тому числі за кордоном для штатних працівників.
5. Висока заробітна плата в КУП  – турбота про пенсійне забезпечення працівників університету.
6. Підвищення рівня та форм гарантованої  матеріальної допомоги працівникам університету.
7. Сприяння оздоровленню працівників КУП НАНУ.
3-й напрямок:

1. Радикальне  поліпшення  матеріально-технічної бази КУП та структурних підрозділів.
2. Будівництво нового  навчально – бібліотечного корпусу університету по вул. Доброхотова,7-а.
3. Модернізація господарських споруд, будівництво вхідного та бокових атріумів.
4. Упровадження нових технологій  у навчальному процесі та роботі університету.
5. Покращення  ергономічних  умов праці співробітників.
6. Прозоре та вигідне університету вирішення долі  будинку по вул.Довнар-Запольского.
7. Поглиблення та ефективне використання  можливостей  міжнародних зв’язків з метою  розвитку вишу.

4-й напрямок:

1. Сприяння  професіоналізму, зростання  досвіду у КУП НАНУ та його структурних підрозділах.
 2. Підтримка  співробітників, які бажають працювати в команді на результат.
3. Взаєморозуміння та  співпраця з радою трудового колективу.
4. Прозорість та колегіальність у прийнятті доленосних для університету рішень.
5. Гарантованість просування по службі здібної та придатної до плідної праці молоді.
6. Підтримка талановитої молоді з числа аспірантів – пільгове навчання в аспірантурі  за умови відпрацювання в КУП протягом 5-ти років за контрактом.
7. Сприяння науковцям вишу для більш  широкої участі у вітчизняних та зарубіжних конференціях за рахунок університету.

5-й напрямок:

1. Максимальне сприяння  розвитку  молоді з числа активних  студентів КУП та структурних підрозділів.
2. Підтримка  старих та пошук нових проектів – що розвивають особистість студента.
3. Турбота  про здоровий спосіб  життя студентів та активне дозвілля.
4. Виховання у студентів почуття патріотизму, поваги до старших, гуманності.
5. Сприяння впровадженню та розвитку інтелектуальних та  пізнавальних проектів університету.
6. Академічний туризм для студентів та  семестрове стажування студентів за кордоном у дружніх КУП вишах.
7. Сприяння  у працевлаштуванні випускників через використання  партнерських зв’язків університету та спеціальні програми вузу.

6-й  напрямок:

1. Реалізація положень чинних міжнародних угод в інтересах КУП та  структурних підрозділів.
2. Пошук та  налагодження взаємовигідних зв’язків з новими партнерами.
3. Пошук, розробка та впровадження нових міжнародних магістерських програм з метою отримання випускниками подвійних дипломів.
4. Започаткування і вивчення нових іноземних мов – болгарської, польської та китайської.
5. Пошук та  отримання нових грантів  для КУП.
6. Активізація участі  КУП в міжнародних освітніх структурах та організаціях правового спрямування.
7. Забезпечення можливості науковцям та викладачам КУП публікуватися за кордоном.

7-й  напрямок:

1. Розширення соціального пакету для співробітників КУП та структурних підрозділів.
2. Створення  бази  відпочинку для співробітників та студентів у Карпатах.
3. Створення бази відпочинку для співробітників та студентів на Шацьких озерах.
4. Сприяння академічному туризму для  співробітників та студентів – Україна – Європа;
5. Сприяння заходам, націлених на здоровий спосіб життя.
6. Реалізація спільних із радою трудового колективу  рішень.
7. Сприяння  заходам, які  позитивно впливають на атмосферу  взаємопідтримки,  поваги та високої моральності в колективі. 

 Мої пріоритети поза межами Києва:


1. Сприяння послідовному  та комплексному розвитку Рівненському Інституту КУП НАНУ.
2. Сприяння послідовному та комплексному розвитку Ужгородського Інституту КУП НАНУ.
3. Створення  та сприяння розвитку Вінницького Інституту КУП НАНУ.
4. Створення  та сприяння розвитку Кіровоградського Інституту КУП НАНУ.
5. Відкриття філій кафедр у Білій Церкві, Житомирі, Чернігові.
6. Завершення  створення  ліцензійного класу КУП у Києві.
7. Створення коледжу КУП  у Рівному.

ПЛАНУЮ  ПРОДОВЖУВАТИ 
В НАСТУПНІ ПЯТЬ РОКІВ:

     Вважаю першочерговим і основним – це удосконалення  якості  підготовки студентів та необхідність  розширення і зростання  університету.
     Це головний критерій  оцінки діяльності будь-якого навчального закладу. Однак, для Київського університету права  НАН України, в умовах конкуренції, розвитку ринкових відносин,  якість підготовки фахівців визначає не тільки наш авторитет  і престиж, але і можливість  постійного вдосконалення та розвитку. Будемо  поліпшувати зміст юридичної  освіти, розвивати і приумножувати все, що зроблено до сьогодні. ПЕРШОЧЕРГОВИМИ Є:
По-перше –
1. Акредитація  діяльності КУП НАНУ  в цілому у 2014 році.
2. Ліцензування  діяльності  наших структурних підрозділів  у Вінниці та  Кіровограді.
3. Створення  ліцейного класу в КИЄВІ.
4. Створення коледжу КУП НАНУ  в Рівному.
5. Створення філії кафедри спеціальних юридичних дисциплін та європейського права   – в м. Біла Церква;
6. Створення філії кафедри спеціальних юридичних дисциплін та європейського права   – в м. Житомир;
7. Створення філії кафедри спеціальних юридичних дисциплін та європейського права   – в м. Чернігів.
По-друге –
1. Удосконалення  ефективності наукових досліджень через упровадження  та використання технічних засобів та інформаційних технологій;
2. Упровадження нових пріоритетних наукових досліджень у різних  галузях права.
3. Поглиблення мовної політики через удосконалення 4 чинних іноземних мов та  започаткування вивчення – польської, болгарської, китайської мов;
4. Розширення географії різних наукових форумів в Україні та за кордоном;
5. Сприяння у розширенні можливостей співробітників КУП та студентів брати участь у конференціях за науковими інтересами.
6. Модернізація тематики  магістерських та аспірантських робіт;
7. Розширення  науково – технічного співробітництва з ВНЗ і організаціями міста,  області,  країни та  зарубіжжя.

По-третє –
1. Удосконалення та   подальше технічне переоснащення  та  модернізація  навчально-наукової  бази університету.
2. Модернізація  комп’ютерної мережі та забезпечення університету новими ліцензійними програмами.
3. Створення умов для використання викладачами технічних засобів для проведення інтерактивних лекцій.
4. Модернізація криміналістичного кабінету вишу.
5. Поглиблення роботи з  установами НАНУ та іншими виробничими  організаціями країни, де є потреба в наших випускниках та наукових дослідженнях.
6. Створення та ліцензування діяльності Вінницького Інституту КУП.
7. Створення та ліцензування діяльності Кіровоградського Інституту КУП.

По-четверте –
1. Максимальне сприяння  забезпеченню  навчального процесу  авторськими електронними  підручниками і навчальними посібниками, необхідними методичними  матеріалами з гарантованою авторською винагородою. 
2. Сприяння у виданні на паперовому та електронному носіях лекційних курсів викладачів КУП.
3. Сприяння активному  виданню  співробітниками  власної наукової та навчальної продукції.
4. Сприяння навчально-науковій бібліотеці КУП у розширенні асортименту  книжкової та журнальної продукції по праву, мистецтву, художній літературі;
5. Створення  комп’ютерних курсів та  курсів іноземних мов, у яких працюватимуть наші викладачі.
6. Удосконалення університетської системи дистанційного навчання.
7. Розширення географії та змісту  стажувань представників Укрзалізниці, інших  представників органів державної влади та управління.

По-п’яте –
1. Модернізація корпусу КУП – будівництво  вхідного атріуму та бокових атріумів.
2. Будівництво сучасного господарського приміщення на території КУП замість старих господарських споруд.
3. Будівництво багатофункціонального  навчально-наукового та бібліотечного корпусу КУП по вул. Доброхотова.
4. Динамічне поліпшення, окультурення та озеленення  території вишу.
5. Максимально вигідне та раціональне вирішення долі  будівлі КУП по вул.  Довнар- Запольського.
6. Будівництво фонтану на території університету;
7. Пошук  та придбання приміщень для інститутів КУП у  Вінниці та Кіровограді.
По-шосте –
1. Сприяння збереженню здорового  морально-психологічного клімату в  колективі.
2. Вимагатиму від усіх представників нашого колективу дотримання норм професійної етики.
3. Сприяння  збереженню в колективі здорової  атмосфери, доброзичливості один до одного, взаємопідтримки та коректності у взаємовідносинах, доброї психологічної  обстановки, бажання  сумлінно працювати, бажання  чесно виховувати  молоде покоління  громадян.
4. Розвиток можливостей  для колективу  проводити цікаві  культурні заходи за рахунок університету;
5. Поліпшення роботи опікунської та наглядової ради, запросивши до неї  авторитетних та солідарних із інтересами КУП НАНУ людей.
По-сьоме –
1. Розв’язання всіх питань щодо акредитації на наступні 5 років.
2. Сприяння створенню умов для  максимального  набору студентів на денну, заочну, післядипломну форми навчання  відповідно до ліцензій .
3. Сприяння поглибленню  взаємодії та співпраці з випускниками.
4. Посилення роботи з численними партнерами КУП та пошук нових партнерів і спонсорів нашого вузу.

У наступні п’ять років разом із колективом
КУП НАНУ планую розв’язувати такі проблеми:

 

Науково – педагогічна сфера1. Уведення нових сучасних дисциплін, нових спецкурсів.
2. Розширення кола майстер-класів.
3. Упровадити  нові актуальні  спеціальності.
4. Видання нових  підручників.
5. Модернізувати  та удосконалити  сферу дистанційної освіти.
6. Сприяння становленню та розвитку чинних  трьох факультетів вишу.
7. Реалізація програми  «Кафедральний підручник».
Міжнародні зв’язки1. Розвиток старих та пошук  нових партнерських відносин з провідними ВНЗ, інституціями та організаціями Європи та світу.
2. Забезпечити талановитим студентам можливість проходження стажування у партнерських закордонних ВНЗ.
3. Сприяти  можливості стажування викладачів КУП НАНУ  за кордоном та апрошення  для майстер-класів нових педагогів.
4. Упровадити нові магістерські програми  в Польщі.
5. Упровадити нові магістерські програми  в Росії.
6. Упровадити нові магістерські програми в Грузії.
7. Створити спільний  інститут міжнародних відносин у Словаччині (Кошице).

Науково-дослідницька сфераДослідження актуальних проблем різних галузей права , зокрема:
1. конституційного та адміністративного  права;
2. міжнародного права та прав людини;
3. транспортного та  морського права ;
4. медичного права та права інтелектуальної власності;
5. правових проблем конфліктології та медіації;
6. канонічного права;
7. конкурентного права тощо;

Законотворча сфера
1. КУП братиме  участь в роботі Конституційної Асамблеї.
2. У робочих групах із законопроектної роботи.
3. У проведенні науково-правових експертиз.
4. У роботі Союзу юристів України.
5. У підготовці наукових обґрунтувань для органів державної   влади та управління.
6. Буде поглиблено та змістовно оновлено  роботу юридичної клініки.
7. В структурах НАН України
Соціальна сфера1. Поступове та стабільне підвищення заробітної плати.
2. Введення системи соціальних заохочень – можливість отримання безвідсоткової позики для всіх.
3. Разове заохочення – 5000 грн. за після отримання диплому кандидата наук, 10 000 доктора наук.
4. Для  народжуваності  та для соціальних подій 2000
5. Сприяння організації пільгового медичного обслуговування співробітників КУП.
6. Створення умов та сприяння участі співробітників у спортивних оздоровчих секціях КУП
7. Сприяння  можливості співробітників  КУП відвідувати за рахунок вишу, або на пільгових умовах  театри та художні виставки   

Координація співпраці
Послідовна та стабільна  співпраця з таким партнерами КУП, як :
1. Комітети ВРУ;
2. Підрозділи НАН України;
3. Підрозділи Мінюсту, Верховного Суду,
4. Підрозділи МОН України;  
5. Управління освіти м. Києва та  органами державної влади та управління в містах  де  є наші структурні підрозділи.
6. Посольства, структури ООНу в Києві , іноземні представництва, юридичними компаніями та банками.
7. Асоціація юридичних вишів Росії (Москва), Європейська  арбітражна палата(Париж), Європейська асоціація конституційного права  (Афіни), Європейська асоціація вищих навчальних закладів (Брюссель) тощо

Студентська сфера
1. Сприяти  активізації  студентського  самоврядування та  розвитку студентської самодіяльності.
2. Сприяти розвитку  студентського спорту – вузівського регбі,  волейболу, міні – футболу, шахів тощо;
3. Сприяти залученню студентства до участі в університетських конференціях, університетських наукових олімпіадах  та  інших конференціях за рахунок університету;
4. Сприяти розвитку  програми  «Пізнай свій край», інших популярних молодіжних програм, а також впроваджувати та  розвивати інші  нові програми.
5. Сприяти проведенню студентських конкурсів та організації активного дозвілля студентів КУП;
6. Сприяти безкоштовній участі студентів у проекті «Кроки до прекрасного» за рахунок КУП
7. Сприяти створенню ефективно діючої системи працевлаштування студентів після четвертого курсу та після закінчення вишу.

Громадська та благодійницька діяльність1. Всебічно сприяти розвитку  міста та Святошинського р-ну.
2. Участь у громадських організаціях у сфері освіти та  науки в інтересах створення позитивного іміджу КУП;
3. Участь у роботі  Союзу юристів України;
4. Участь у роботі Конституційної асамблеї;
5. Участь у роботі Бюро Відділення історії, філософії та права Президії  НАНУ;
6. Сприяння точеній  підтримці  дитячих будинків у містах  Києві, Ужгороді, Рівному.
7. Сприяння моральному та матеріальному заохоченню співробітників КУП, а також  підтримка викладачів старшого
віку, які цього потребують.

Сфера перспективного розвитку1. Модернізація  Наглядової ради та широке залучення до її роботи  керівників авторитетних структур.
2. Модернізація  Опікунської  ради та широке залучення до її роботи  представників  авторитетних структур.
3. Укладання угод про співпрацю та взаємодопомогу  з відомими бізнес структурам та авторитетними організаціями країни;.
4. Створення університетського  бізнес-центру.
5. Створення юридичної консалтингової структури при університеті.
6. Створення юридичної консалтингової структури при Рівненському інституті КУП НАНУ;
7. Створення юридичної консалтингової структури при Ужгородському  інституті КУП НАНУ;

ВСІ ЗАХОДИ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ РЕКТОРА ВІДБУВАТИМУТЬСЯ В ТІСНІЙ СПІВПРАЦІ З  РАДОЮ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ, РЕКТОРАТОМ, УЧЕНОЮ РАДОЮ, СТУДЕНТСЬКИМ АКТИВОМ ПРОЗОРО, ДОЦІЛЬНО,ОПЕРАТИВНО,  ВЗАЄМОВИГІДНО З НАЦІЛЕННІСТЮ НА КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ